3 gün önce burun tıkanıklıgı ve hırıltı sebebiyle çocuk doktoruna gittik fakat genel muayenesi iyi yinede ibramin zero bide burun spreyi yazdı ateşi 38 geçerse antibiyotik başla dedi ben inatla başlamadım dün geceden beri ateşi çok yüksek hep düzelir antibiyotik vermiyim diyordum ama olmadı en son saat 16 00 da verdim fakat hiçbir değişiklik yok yani bu ateşi nasıl düşürebilirim 14 aylık