Pol34 kolonyalimendil ben de öyle yapıyorum. Görsellerini kendim çekiyorum. Hazır görsel kullanıp buyboxla falan tutturabildiğine satmaya çalışıyorlar ama ayıptır görselde başka gönderilen ürünün başka olması haram para resmen
kolonyalimendil Pol34 aynen valla çok saygısızca geliyor bana öyle yaptılar mı ilk defa başıma böyle bir şey geldi