Gzemzden merhaba 🌼 uykuya geçmede zorluk, gündüz uykusu hiç yoktu gece deseniz yarım saatte bir uyanıyodu.. sürekli inleme hâli, odadan ayrıldığım an çığlığı basması hatta kucağımdayken bile sürekli ağlama modunda olması ve en can sıkıcısı mama reddi 🥲 anne sütü hiç almadı bebeğim, o dönem yudum mama içiremiyordum.. ve inanın hâlâ etkileri devam ediyo şuanda bile mamayı uykusunda içiriyorum uyanıkken içmiyo