Merhaba öncelikle 2yasinda oğlum var 9 aylıktan beri ozel bölgesiyle sürekli oynuyor.İlk başlarda müdahale etmedim ama bırakmıyor bu huyunu normal mi bu durum bilmiyorum.Neden yaptığını da anlamadım içinizde benimle aynı durumda olan var mı? Nasıl davranmalıyım?