Serpil82 yaaa benimde 10 aylık kızım bugün yataktan düştü saat sabah 6da 🤦🏻♀️ 45 dk sonra az bsey kustu ama calpol vermiştim yani şöyle söyleyim calpolu pek sevmiyor verdiğimde kusmadığı 1-2 falandır birde uçağa yetişelim diye eşim biraz hızlı kullandı baya salladı bizi birde sabah uçağımız olduğu için gece 2de yatıp 5te kalktık hala uyumak istiyor ama hareketleri normal sadece huysuz sizce bir sıkıntı var mıdır Kars’a geldik burda pek Dr falan yok götürmekte istemiyorum daha kötü olmasın diye