Kızlar merhaba lütfen linçlenmeyeyim bi oğlum var bi bebek daha düşünüyorum ama insanoğlu sağlıklısı istedikten sonra cinsiyet telaşına düşüyor her iki meyvenin de tadına bakmak istiyorum tabini önceliğim sağlıklı olması ama bi kız istiyorum 30 yaşında Ocak ayında hamile kalan var mı bebeklerinin cinsiyeti ne oldu yargılamadan yazar mısınız lütfen