Bebeğim 9 aylık hareketli bir bebek ilgiyi teması çok seviyor ama ben sanki ona yetemiyorum gibi düşünüyorum psikolojik olarak kendimi yorgun hissediyorum o oyun oynamak etmek istediğinde sıkılıyorum bi süre sonra ,ona haksızlık yapıyormuşum gibi hissediyorum bazen uzaklaşmak istiyorum kafamı dinlemek istiyorum ama bu pek mümkün olmuyor anne olunca eşim annem de yardımcı olurlar sağolsunlar ama ben kendimle ilgili sorun yaşıyorum sanki videolarda bazı anneleri görüyorum her şeyi birlikte yapıyorlar eğleniyorlar ben bunları bebeğime yapamıyorum eksik kakıyormuş gibi hissediyorum bu durum neden oluyor böyle yaşayan oldu mu acaba onun kafasında iyi şeyler kalsın istiyorum onlar çok zekiler çünkü içimi dökmek istedim böyle bir 🥺