9 aylık bebeğimin parmağından kan aldılar hemoglobin değeri için çok düşük çıktı (8.4) böyle durumla karşılaşan varmı ???
(Ferifer kan ilacı verdi doktorumuz polivit ile beraber kullanmamızı söyledi) 1 ay sonra yeniden tahlil yapılacak yükselir mi ? 😔