Merhaba anneler 14 aylık oğlum doğduğundan beri uykularımız problemli oldu hep. En erken 23.00 da uyuyor fiks 1 saat sonra uyanıp emmek istiyor ve gece ortalama 4’e kadar saat başı ağlıyor. Haliyle sabah da (öğlen desem daha doğru) en erken 11/11.30 civarı uyanıyor hatta bazen 12.30 bile oluyor, herkesin öğle yemeği yediği saatte biz kahvaltı yapıyoruz anca. Sabah erken kaldırmaya çalışıyorum ama ortalık yıkılıyor, ben de gece 4te ancak uyuduğum için erken kalkamıyorum açıkçası. Var mı bebesi böyle olan, çözüm bulan, eğitim alan? Çok canım sıkılıyor artık bu duruma