Hazalperi marathon kullanıyordum çok iyi temizliyordu fakat kablolu oluşu, çek götür ittir falan derken beni çok yoruyordu. Phılıpsin şarjlısına geçtim rahatlık varmış. Dip köşe her gün süpürüyorum hatta öyle ki robotu bile kullanmıyorum artık şarjlı zaten pratik diye