Tavsiyem kalan iyi ayınızın tadını çıkarmak.Hem bebeğiniz için hem kendiniz için acele etmeyin.Zaten kabızıydı, gazıydı, tarifiydi, iştahdızlığıydı, alıştırmasıydı, sürekli yoğurt mayalamasıydı uğraşacaksınız.Tabi ki sağlıklı olsunlar yesinler uğraşırız ama ek gıda kolay bir süreç değil.Özellikle turunçgiller 1 yaş sonrası, faydası çok gazı felaket