Son 2 aydır emzik patlatıyor. Bıraktırmayı denedim 4 gün cok agladı artık psikolojisi bozulacak diye tekrar vermeye basladım sadece uyurken veriyorum emziksiz uyumuyo. İlk baslarda philips avent kullanoyorduk şimdi ona benzer damaksız emzik bulduk uygunonu alıyoruz. Ne yapmalıyız bu durumda suan 16 aylık