Benimkide 4 bucuk aynı hemen hemen uykusu var diye ağlıyor ama uyumuyor ve uyusada hemen kısa sürede uyaniyor. Çok zorlamamaya calisiyorum bende uyutmak için inada bindirmesin diye ama sabır gerekiyor bir süre sonra geçer inşallah sabret sende ömür boyu sürmeyecek bu günler ve bir daha bu zamanlara da dönmeyeceğiz bebeğimizin bu dönemlerde bizim sabrımızı ve sefkatimize ihtiyacı var sıkma canını. Eğer bir hastalık vs problemi yoksa tabi..