Aselzeynep61 Merhaba arkadaşlar beeğbimin üst bacak arkaları pütür pütür olmuş krem veya losyom öneriniz varöı sizdede oluyormu havalardanmı acaba 4 günsonra 5 aylık olacak ilkkez oldu
1Meryem011 Aselzeynep61 ben bebegme hipp losyon kullaniyorm gayet güzel nemlendiriyo mis gibi kokuyor bide hergun ble kullanmiyorm işe yarıyor ama elim çatladı orayw bile sürdüm bende