Kumral5 aynı durumlardaydık işte şimdi anlamsız nir şekilde kelimeler işaretlerle falan anlatıyor.
sarmaliklahana 😂 iyi maşallah yine sizinkine. Neyse normal heralde herkes aynı durumlarda olduğuna göre. Bende diretmeyi sevmem her çocuk bir değil onunda farkındayım illa konuşsun diye bi çabamda yokta arada bi böyle örnek yoklamak iyi geliyor doğru yolda mıyım acaba diye insan düşünüyor rahatlıyor konuştukça