Sedagoktas54 Kızlar bebegimin bacaginda boyle bisey cıktı kendi yapmadi eminim gecmiyo 4 gundur falan nedir acaba bilen varmi
Kubrasolmmaz Sedagoktas54 fark etmeden ütüye veya sıcak bir şeye dokunmuş olabilir mi onun izine benziyor
Sedagoktas54 Kubrasolmmaz yok daha 5 aylık emeklemiyo bile bi anda oldu normalde bacaklarini tutup ciziyo ama bu cizme isi degil gibi
Sedagoktas54 minikMarquez kardeşi yok ilk cocugum oyuncak olarak ta bilmiyorum olabilir mi hic te yanliz birakmam
qwrt1245 Sedagoktas54 vücudunda çıkan bir şey değil belli. Ya bir şeyle çizildi ya da fark etmeden sıcak bir şeye temas etti. Korkulacak bir şey yok bence, çizikler yaralar için kremler oluyor sudocrem bepanthol ya da mustela olabilir onlardan sürebilirsiniz
minikMarquez Sedagoktas54 giydiği şeyler yapmış olabilir çok mu aşağıda yukarda mi fark edemedim ama bez yapmış olabilir mi
vaveyla_1 Sedagoktas54 çorabı falan sıkmış olabilir mi kan toplamış gibi duruyo. Normalde yanık izine benziyo ama yorumlara baktım öyle Bi ihtimal de yokmuş
Sedagoktas54 vaveyla_1 bilmiyorum olabilir farketmemiş te olabilirm tesekkur ederim ben farkli bisey cikar diye korkmustum
Sedagoktas54 minikMarquez yok diz kapağının altinda cizik ,bez imkansız :) coraptan desem bu aralar kısa corap giydiriyorum bilemedim yarin bi saglik ocagina gidecegim
Sedagoktas54 qwrt1245 teşekkür ederim valla oyuncağıyla yapmistir belki demi ben fsrketmedim ama icimi rahatlattiniz sağolun🤍
Minnakordek Sedagoktas54 pütürlü mü sadece izse fark etmeden biseye carpmissinizdir pütürlü ise alerji olabilir ama bu kadar düz simetrik olmadı bilemedim