Kızlar bebeğim 27 günlük dün gecedenn beri aşırı derecede hırıltı var resmen nefes alırken mama yerken harıl harıl ötüyo burnunu doğduğundan beri hiç temizlememiştik acaba ondan mı dedik ama yinede hasta mı diye çok korkuyorum yenidoğan bebeklerde görülür yazıyo internette ama içime sinmiyor yarın doktora götürücem evde klimayla ısınıyoruz o yüzden mi oldu acaba burunları mı tıkalı çünkü kuru kuru sümük çıkıyo çok korkuyorum yinede başına gelen var mı