Kızlar selam, bebeğim 37 günlük doktor gündüzleri 2 saatte bir emzirmemi söylüyor geceleri 4 saat kalabilir dedi. Ancak bebeğimi 2 saatte değil 2.5 3 saatte bir emziriyorum çünkü hem emmek istemiyor hem de uyandırırken çok zorlanıyoruz. 2 saatte bir emzirmediğim halde bebeğim sürekli kusuyor bazen çok istekli oluyor emerken memede birden kusmaya başlıyor ama öyle sızıntı şeklinde vs değil bildiğimiz ağız dolusu üç dört sefer öğürerek kusma sonra çok rahatlıyor. Bazende uyandırmakta çok zorlanıyoruz zorla memeyi ağzına verip emzirmeye çalışıuorum ağlıyo cebelleşiyor 5 dk emdikten sonra yeniden kusuyor. Az önce sarı kustu mesela ama gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Bu sorunu nasıl aşabiliriz ya da önemli bişey midir? Tecrübeli anneler ni cevap verebilir mi :(