T-annesi Yatarak emziriyor musunuz ? Benim bebeğim 4 buçuk aylık doktor geçen erken dedi yatarak meme verme reflo sebep oluyor ama ben bir kez denedim sonrası uyudu çünkü oturarak verirince yere bırakınca uyanıyor huysuzlaşıyor @
Ceyloo0625 T-annesi yatarak emzirmek orta kulak iltihabına da sebep olabiliyormuş bazen. Doktor bana öyle demişti .
Kubrasolmmaz T-annesi ben 26 aya kadar hep yatırarak emzirdim çok kolay oluyordu rahattı Reflümüz kucakta emzirirkende vardı bizim
el1ff Neredeyse 3 aylık bebeğim ben veriyorum hatta öyle güzel uyuyor sonrada reflü yatağına koyuyorum bir sorun yaşamadım ama dr size öyle dediyse bi bildiği vardır belki 🤷🏽♀️🤷🏽♀️