Kuticey ben evime yakin bi ozel hastaneye gitmistim doktorum burdaki hastane bu rapor icin eksik araştırma hastanesine gitmeni oneriyorum dedi. Ozeldeki doktorda rapor çıkarıyor ama belli bir ücret ödüyorsunuz %20 lik kısmını. Arastirma hastanesinde cocuk doktoruna gittim önce oda tahlil istedi idrar ve kaka tahlili yanlis hatirlamiosam 2şer kere verdim oda sonuclara bakarak Çocuk Gastroenteroloji doktoruna yönlendirdi bu doktor her hastanede yok maalesef. Sonra oraya gittik ve evet sonuclara bakarsak süt alerjisi var hemen rapor çıkarıyorum dedi asil o doktorun rapor cikarmasi gerekiyor. Raporla eczaneye gittim ve hemen siparis verildi 1 gun sonra evime getirdiler. 16 aylik olana kadar geldi mamalarimiz 1 lira bile ödemedim ve evime kadar geldi yani zamani geldiginde 3 aylik siparis verio eczaci ve evinize getiriyor