Göbek fıtığı olabilir. Bizde de vardı. Cerrah gördü. Ancak 2 yaşına kadar birşey yapılmıyor kendi geçmesi bekleniyor. 4 ayda tamamen geçti. Ben paeayı peçeteye koyup göbek deliğinin üstüne kapattım ve sargı beziyle sardım daha fazla dışarı çıkmasın diye bide ayak masajı yani göbeğini itttirecek harketler yaptırmadım. Göbek ovalamak dahil. Ancak bizde sarı sıvı olmadı bu yüzden doktora götürmeniz çok doğru olur. Dışarı çıkıklık kızarık ve şişikti. Göbek deliği kısmında sertlik yoksa ve sürekli şişmiyorsa sorun yok diyorlar