11 aylık bebeğim var hasta iki haftadır gribal enfeksiyion var Beslenme reddi var ek gıdayı ve mamayı tamamen reddediyor yendiği mamayı da kusuyorr geçen acile gittik serum takıldı ama hala beslenme reddi devam ediyor bu durumu yaşayan var mı öksürükle birlikte kusuuor geceleri ve zayıfladı