Bebeğim 2 ay 19 günlük 3 gündür perişan oldu.Altı temiz, gazı yok,burnu açık meme hariç hiç uyumuyor yarım saatlik kısa uykular. Sürekli kucakta duruyor onunla birlikte bende mahvoldum. Korkarak bir anda bağırarak uyanıyor, yatağa koyduğum an ağlamaya başlıyor. Tecrübeli anneler ne önerirsiniz?