BAB20 Bizde 2 yaşını doldurduk. Son bir haftadır nedense sizin gibiyiz. Güzelce anlatıyoruz yoksa, bağırıyorum o zaman vuruyor yada kendi kafasını tokatlıyor. Tokat atar gibi bize vuruyor. Hiç huyu değildi. Son bir haftadır herşey sorun yemek yemek istemiyor, yemek seçiyor. Kesinlikle telefon ile yemek yemiyorduk şiödi telefon veriyorum. En az 45 dk yemek yiyoruz. Cinnet geçirmek üzereyim 🥺🥺