selim-im Merhaba arkadaşlar şöyle güzel çekim gücü olan bir elektrik süpürgesi almak istiyorum marka olarak tercihim Philips önerileriniz var mı ?
Baakpnr- selim-im hem üstte dursun hem de bana gırgır niyetine kullanabileceğim ucuz bir dikey süpürge önerseler keşke 😍
Tomunjerrysii selim-im ben Kasım indrimde Grundig aldım baya araştırdım tam fiyat performans ürünü ben çok memnun kaldım
aylinpala selim-im marathon ultimate xb9125/07 diye geçiyor canım trendyola yaz ilk sırada çıkıyor. İki senedir kullanıyorum en düşük ayarda halıyı kaldırıyor
Baakpnr- Merov teşekkür ederim canım benim daha 2 -3 ay önce güzel bir süpürge aldık (robot değil ) cok güzel ama işte onu sürekli boş odadan taşıması acayip zoruma gidiyor 😂 her gün oturma odası ve mutfağı süpürmek için kullancam sadece gırgır niyetine 👏😍
Huzur_kokulumevlat selim-im fantom bana hediye geldi o kadar memnunum ki çekim gücü çok güzel toz torbalı olanından ama hani Allah korusun bozulsa ben tekrar bundan alırım
mybabelanel Baakpnr- daha önce blue house kullandım mesela o iyi değildi, bu bayağı iyi çekiyor fiyatı da uygundu şu an ne kadar bilmiyorum ama fiyat performans ürünü
MelekTF selim-im merhaba, yaklaşık 3 yıldır Philips maraton xb9155 modelini kullanıyorum, çekiş gücünden gayet memnunum, hala ilk günkü gibi çekiyor filtre temizliğini sık sık yaptım tabi. Gözü kapalı önerebileceğim Bi ürün.
MucizemAsyam selim-im çok memnunum ben,6 senedir kullanıyorum. Çok iyi çekiyor. Sesi az, çekimi güçlü, kademeli çekim gücü var. Hazne temizliği kolay. Tutulan yerde kumafasi var. Ergonomik. Tavsiye ederim.
Turunckafam selim-im dikey supurgem vardı evim küçük ve güzel ama uygun bişi arıyordum buqun daha aldım ve mükemmel çekiş arzum marka a101′e de gelmiş . Buqun dışarda fiyat araştırması yaptım daha pahalıydı aynısı gidip a101 gezdim buldum öneri ile aldım zaten 🌼 bakın isterseniz tam fiyat performans ürünü