Denizelif34 Kızlar bebeğim 4 aylık ağzından aşırı salya akıyor(tükürük) neden olabilir sizce artık önlük yetiştiremiyorum ona
yaseminoztrk Denizelif34 diş çıkana kadar o aylarda çok oluyor evde de mama önlüğü takardım ben sonra 7 aylıkken dişi çıktı azaldı diş çıkacağı zaman yine akardı ama o aylardaki gibi olmuyor. Yani çok normal ve bir süre devam eder o şekilde
Ezkrkctkr Denizelif34 Ay bizde öyleyiz birde bizim parmaklarımızıda yakalayıp ısırıyor, emmekte değil..
yaseminoztrk Denizelif34 aslında belli olmaz 5. Ay da falan çıkaranda var ama o aylarda etkileri başlıyor birkaç ay sonra çıkıyor genelde bizde de 2. Ay da başladı salyalar, elini ağzına almalar 7. Ay da çıkardı dişini yani hemen çıkacağını pek sanmam