littlemoms RedFlower_ kesinlikle fakir 3 sene kullandım taş gibiydi annem ocakta kzıartma yaparken kablosunu yaktı gittim beko telve aldım 1 sene olmadı 3 gün önce servistie verdim kesek yine fakir alsaymısım
aylinpala RedFlower_ fakiri eltim arzum okkayı annem kullanıyor arzumun kahvesi sanki daha gizel gibi bilemedim
3yasakadarsifirekran RedFlower_ 2 sinide tavsiye etmem okkayı kullandım 1 sene köpüksüz olduğu için tefal aldım fakiride komşum kullanıyor oda memnun değil
n-h-g-g RedFlower_ bende fakir var canım aman aman bi makine değil yani diğeri hakkında pek bilgiye sahip değilim 😘
RedFlower_ aylinpala ay işte Fakir içtim bende annem aldı ama arzum diyor bazı arkadaşlarda o kadar karsizm ki
3yasakadarsifirekran RedFlower_ Tefal köpüklüm aldım 4 senedir kullanıyorum 3-4 kahveyi bile köpüklü yapıyor ama karaca hatırdanda memnun kalanlar var ona da bakabilirsiniz
NihaninAnnesi RedFlower_ Ben Karaca’nın Hatır Plus 2 ın 1 kullanıyorum memnunum arkadaşımda da Arzum okka var o da memnun kahvesi mükemmel oluyor fikrimce bu küçük ev aletleri ve beyaz eşya mevzu biraz şans işi aynı markayı kullanıp köpüksüz oluyor diyen de oluyor çok güzel köpüklü yapıyor diyende :)
Minkpndam Ben ilk çeyiz zamanı araştırınca tefal köpüklü ve fakir kaave arasında kalmıştım ikiside çok iyi makinalar ben bosch ikili olandan aldım çok memnunum ama şuan çok pahalı değmeez fakir alın çok memnun kalcaksınız
Uffsananebeslk RedFlower_ Ben 3 senedir okka kullanıyorum cok memnunum. Fiyatları da artmış 3 sene önce 290 tl mi neydi😃
Gly_87 RedFlower_ 2018den beri fakir kullaniyorum ablamla ayni anda aldik o kirmizi ben beyaz,,bir hatayli ve turk kahve delisi olarak cok kullaniyoruz👍👍👍😍
MucizemAsyam Gly_87 merhaba hemserim. Hatay kirikhanliyim ben de. Hatay yazınca bir selam vermek istedim. Gurbette çok denk gelmiyor memleketim. Grupta görünce mutlu oldum
Gly_87 MucizemAsyam merhabalar evet cok denk gelinmiyor cok mutlu oldum 😍bende hatay iskenderundanim,ama yarimcikk da kirikhanli sayilyorum esten öturu 🤣🤣