ezgi0139 tam bedenini aldığında hiçbir sıkıntı yaşamazsın canım topluyor dikleştiriyor küçültüyor yuvarlak form veriyor göğsü büyük olanlar için nimet diyebilirim. Tam bedenini bulmak için önce mezurayla Göğüs altını ölç mesela göğüs altın 81 çıktıysa tablolarda yazdığı gibi bedenin 80 olmaz 85 olur eğer 80 alırsan sıkıntı yaşarsın göğüs altı ölçüsüne +5 ekleyerek alırsan tam bedenini almış olursun kaç takman gerektiğini bu şekilde bulduktan sonra sıra cup bulmaya geldi (A-B-C-D) için göğsünü ölç diyelim ki göğsün 99 geldi göğüs altının ilk çıkan ölçüsüyle(+5 eklemeden önceki haliyle) göğsünün ölçüsü arasındaki farkı bul verdiğim misallere göre 99-81=18 olan biri 85D takar ve tam olur eğer aradaki fark (12/14 olursa Cup A olur , 14/16 olursa Cup B, 16/18 olursa Cup C , 18/20 olursa Cup D olur) bu hesaplamaya göre alırsan sorun yaşamazsın canım. Ben bu hesaplamaya göre hep bedenime tam olan sütyeni alıyorum. Taşma sıkma kopcası sırta çıkma gibi şeyler yaşamıyorum.