Kızlar dün akşamdan beri 38.5 kadar ateşi çıktı kızımın bugün pazar diye acile gittik boğazı kızarık ondan bu şekil dedi. 4 saatte bir calpol veriyorum kısa süre düşüyor sonra tekrar çıkıyor. Bu arada antibiyotiğe de başlattı doktor. Sabaha kadar nöbetteydim havale falan geçirir diye o kadar çok uykusuzum ki 🤦🏽♀️ bu ateş ne zaman düşer ki sürekli ilaç vermekte istemiyorum bu arada dolvene geçiş yaptık calpolle dönüşümlü vereceğim🤦🏽♀️