Durunun_annesii0 Bebeğim emerken geri çekilip ağlıyor sonra tekrar geliyor emmeye tekrar geri çekiliyor ağlıyor sütüm yetmiyor galiba ama kilo alışımız ve çişli bez sayımız normal diş dönemi ondan mı acaba 3 aylık 2 günlüğüz 😢
Asyakussss Durunun_annesii0 aynı durumda ve aynı gündeyiz bilmiyorum nasıl çözcez… 5 dakika anca emiyor sonra şimdi elini emiyor şapur şupur
Findiklarim9227 Durunun_annesii0 meme reddi maalesef benim çocuklar sa hep öyleydi ben üstüne egilerek veriyordum bide uykuluyken ağzına veriyordum yoksa aç kalıyor ama içmiyor ilk oğlumda tecrubesizdim emmeyi tamamen bıraktı mamaya geçtik sütüm de kesilmişti ama kızımda ve şimdi pes etmedim 3 ay dolmaz üzere artık azaldı reddetmesi üçüncü ayın başında oluyor meme reddi
Durunun_annesii0 merkursavascisi_06 gazımız var zaten kolik bir bebek ama önce ki kadar çok değil çok şükür azaldı gazı olduğu zaman yapıyor evet bide uyuyacağı zaman yapıyor saatlerce uğraşıyorum bilmiyorum tedirgin oldum artık sürekli sürekli olunca
Durunun_annesii0 Asyakussss aynı işte elini emiyor şapur şupur beni de zor emiyor ilk 5 dk anca sonra başlıyor ağlamaya öyle öyle döngü halindeyiz :/
Durunun_annesii0 Findiklarim9227 bende eğilerek veriyorum ama yine de yapıyor uyuyacağı zaman yapıyor bunu genellikle nazlanıyor saatlerce uğraşıyorum o yüzden 🤷♀️