karelmomyy Bebeğiniz hiipp organik combiotic kllanıpda kilo almadığı oldu mu ? 3. Ayın içindeyiz 15 günde 100 gram almış oğlum. Öncesinde başka mama kullanıyordum gaz için buna geçmiştim. Gaza iyi ğeldi ama kilosu çok az.diğer 2 ayda 1 er kilo almıştı
Toprak_efe karelmomyy 5 aylık oğlum 8500 kilosu🤦🏼♀️hipp combiotic kullandık hep bende bu ay mamayı değiştirdim sma aldım hem aşırı kilo alımı oldu hemde fiyatlar çok yükseldi yani velhasıl bize çok aldırdı tabi herkeste aynı etkiyi yapmaz ama kan değerlerine baktırdınız mı hiç
Toprak_efe karelmomyy diğer aylarda da hipp mi kullanıyordunuz belki bu ay diş vs durumu oluşuyor olmasın
karelmomyy Toprak_efe bende kilo alımı iyi olduğunu duymuştum ama hiç de öyle olmadı bizde anlamadım . Hayır kan değerine baktırmadım. Bugün tartınca fark ettim kilo almadığını ama boyu uzamış
karelmomyy Toprak_efe diğer aylarda hip kullanmadım. İlk ay aptamil kullanmıştım sonra bebelac gold. Ama bu ay hipp anlamadım neden bvyle oldu iyi bi mama diye duymuştum hep birde çok pahalı zaten
Beyzas16 Kaç cc veriyorsunuz ben mesela 120 cc veriyorum ama dış çıkarıyor galiba 40 cc bırakıyor arada biberonda kilo kaybı acaba boy uzamasına olabilirmi
karelmomyy Beyzas16 şuan günde iki kez 105 ml yiyor. Onun dışında 90 ancak içiyor. Oysa 120 yemesi gerektiği yazıyor ama midesi o kadar almıyor. Evet boyunda uzama var tulum almıştım yeni ondan fark ettim . Ama dediğim gibi kilo artışı yok. 😑
Beyzas16 karelmomyy şimdi kalan mama 1 saat bekleyebiliyor 1 saat sonra veriyorum evde dolaşıyorum pışpışlıyorum bazen uyurken veriyorum zor valla ama Bi sormak lazım Doktora kilo artışıyla ilgili
karelmomyy Beyzas16 yapıldığı dakikadan itibaren bir saat doluncaya kadar içilebilir değilmi. Devletin doktorları pek ilgili değil özelede hic götürmedim