Mihriiii öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Paylaşımınız çok kıymetli. Ben biraz düzenimizden bahsedeyim belki öneriniz olabilir. Öncelikle bebeğim 5 ay 7 günlük. Doğdupundan uykusu düzenliydi. Gündüz 3 uyku yapar akşam 7-9 arası uyur iki ya da üç defa uyanır sabah 7-8 gibi kalkardı. 3 buçyk aydan sonra gece çok sık uyanmaya başladı ve ağladığı için bende açtır diye her defasında meme teklif ettim sanırım ona alıştı. Normalde asla memede uyutmadım bunu bilmiyor. Ya ana kucağında yatırıp hafifi sallardım ya beşiğinde hafifi sallardım bazen hiç sallamadam pış pış yaparak bu şekilde gündüz de gece de uykuya dalardı. Belli bir uyku rutinimiz yoktu her türlü uyutabiliridim o dönemde. Hala daha öyledir. Sabahları 6 buçyk -7 buçyk arası kalkıyor. 9 ,12,3 gibi birer saat ya da bazen biri 45 dk biri iki saat şeklinde uyur. Akşamda 7 den sonra zaten uyku sinyalleri veriyor. Odama götürür loş ışıkta yatağıma uzanırız pış pışlarım konuşurum sağ döner sola döner bana sokulur yüzümü eller (her akşam değişiyor ) uykuya dalar beşiğine yatırırm. Ya da çok uykusu gelmişse direkt beşiğinde uyuturum. Ama genelde ordanuykuya dalmayı sevmiyor benim yatağımda geniş geniş oyalanmak daha çok hoşuna gittiği içim yatağımda uyuturum.Bu arada emzik uykuya dalmasını kolaylaştırdığı için en başından beri verdim. Gel gelelim uykuya daldıktan sonra genelde birer saat bazen iki saat ara ile sabaha kadar uyanma durumu başladı. Ve bana doğru yönelerek meme arıyor. Başlarda kıyamadığım için aç olduğunu düşündüm her seferinde emzirdim ama artık alışkanlık haline geldi aç olmadığını bildiğim hallerde bile meme istiyor. Emzik veriyorum atıyor ağlıyor, pışpışlıyorum, ağlayarak sağına soluna dönüp duruyor, kucağıma alıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum yine uykuya devam etmesini sağlayamıyorum. memeye doğru yaklaşınca heyecanlı ağzını açması var dayanamayıp emziriyorum uykusuna devam ediyor. Yani ne yapacağımı şaşırdım. Ben kendimi geçtim bebeğim uykusundan verim alamıyor ona üzülüyorum