Kızlar doğumdan sonra saçlarım dökülmeye başladı böyle oldukça saçlarım hep dolandı açılmadı açmak istedik olmadı vs.zamanla saçlarım kaşınmaya başladı durduk yere elimi değince sivilce gibi şeyler geliyordu ele şişlik eşim bakıyor hiç bişey yok diyor sadece ele geliyor ama deride kızarık falan hiç yok en sonunda güzelim saçlarımı 0a verdirdim kesince bide ne göreyim hep küçük küçük olgunlaşmış sivilce nasıl gececek ya bu sivilcenin olmadığı yerlerde böyle kaşınıyor neden olmuş olabilir acaba