Nilgunsimsekk_1 Kızım 4 ay 21 günlük bugün sabah kalktığında ağlarken sesi kısık uyandı hala devam ediyor burnu da fış fış. biraz bekicem geçmezse doktoruna götürecem öneriniz var mı ne yapmalıyım sizce
guno Nilgunsimsekk_1 mama verin o zaman daha sık içerse eğer. Yani benim bebeğimin de ağlamaktan sesi kısılmıştı. Emzirmemi önermişti hemşire. Yani ekstra bir tedavisi yok. Eğer hasta ise durum başka tabi.