Anneler merhaba ben şimdiye kadar hep activia dan yoğurt yaptım ve günlük pastörize süt kullandım. Geçtiğimiz günlerde artık normal ev yoğurdu yesin extra probiyotik olmasına gerek yok diye düşündüm bide activia da probiyotik yoğurt olduğu için böyle tam yoğurt tadı yok gibi. Neyse aldım ama ikidir sulu oluyor tadı tam olmuyor hep yaptığım gibi yaptım yapma şeklinde de bir sıkıntı yok ona eminim. Ama bir tanıdığım çiğ süt alıp kaynatıp yapman lazım pastörize süt olduğu için tam istediğin gibi olmuyor dedi fikrinize ihtiyacım var 🌸