MeryemHuseyinli Kizlar bebegim 6ay 10gunluk bu gun yerde oturtuyordum elinden tutup birden oturakli haliyle elimden kaydi basini carpti ama oyle sert olmadi sanirim korkuyorum ya simdi napmaliyim??lutfen birisi bir sey soylesin ayrica oyle cok ta aglamadi
Melike37 MeryemHuseyinli 2 saat uyutmayin kusma ve gözlerin de kayma var mı bakın benim oğlumda geçen hafta koltuktan düştü
MeryemHuseyinli Melike37 zaten oyle 12gibi dusmustu kusma olmadi gozlerimde kayma nasil olur her zamanki gibiydi bide aksama dogru kustu normalda fazla yedirdiyimde de kusuyor oyle fiskirarak degil az bi sey hasta bogaz agrisi var okusururken kustu yani
Berfinasel58 MeryemHuseyinli bi yinede göster allah korusun keşke dememek için bi gidip göstermelisin kafası daha su gibi onların beyin kanaması ihtimali var yinede götürün inşallah birşey çıkmaz en azından içiniz rahatlar