Baynimir balcicegin_annesi 5 yıl diye biliyorum ama emin değilim. Türkiyede de her doktor yapmıyormuş.
balcicegin_annesi Baynimir Melikeceylin benim arkadaşım 18 ay ara ile yapmış ilki sezaryen olmuş geçenlerde de normal yapmış güzel de geçmiş ama yurtdışında olmuş bana da teklif etti kararsız kaldım bilgi sahibi olmak içim post açmak istedim
Melikeceylin balcicegin_annesi yurt disinda yapiyolar orda sezeryan enson care :) bende gittim orda normal dogum yapmak icin ama baska nedenlerle geri donmek zorunda kaldim
balcicegin_annesi Melikeceylin bende çok istiyorum ama herkes diyor bi kere karnını yaraladın orayıda yaralama zaten her doğumda genişleme oluyor bari o dursun eski haliyle diye🤷♀️
balcicegin_annesi Melikeceylin bende çok istiyorum ama herkes diyor bi kere karnını yaraladın orayıda yaralama zaten her doğumda genişleme oluyor bari o dursun eski haliyle diye🤷♀️
balcicegin_annesi Melikeceylin bende çok istiyorum ama herkes diyor bi kere karnını yaraladın orayıda yaralama zaten her doğumda genişleme oluyor bari o dursun eski haliyle diye🤷♀️
Melikeceylin balcicegin_annesi ayneen iste banada dediler geride hak verdim ama ikinci cocukda zor oluyo oyuzden bida hamile kalsam normal isterimm