Buglem-inAnnesi Ben kızım 4 aylık olduğunda ilk adetimi gördüm şuan üstünden 1 ay geçti adet olamam gerekirdi 7 gün geçti normal mi test yapmam gerekir mi 🤷🏻♀️
hunilimomy Buglem-inAnnesi emziriyorsaniz duzensizlik olabilir eger korunuyorsaniz gerek yok ama korunmuyorsaniz suphe varsa yapmanız gerekir
Selin1234 Merveyazel ikinci cocugumu istiyorsunuz sizin hamile olma ihtimaliniz var bence bir test yapım ya da gidin kesin olsun diye kan tahlili verin
Merveyazel Selin1234 yok istemiyorum canım daha çok küçük kızım ama 10 gündür olmuyorum korunmuorum Da
Selin1234 Merveyazel bence bir teset yapın hani hiç olmasanız anlatacağım da siz 10 gün gecikmissiniz bence siz bir hafta daha bekleyin eğer olmazsanız o zamana gidip bir kan tahlili verin çünkü ben 15 gün geçikmiştim benim hamilelik şüphem yoktu