Benim kız da sevmiyordu kayın valimlemler geleneksel kundakçi kundağa sarıyordum uyuması yarım saat sürmüyordu ellerini çıkarmak istiyordu bende açıveriyordum ohh mışıl mışıl uyuyordu öyle öyle zar zor 40 ı çıkana kadar idare ettim sırf kundak yapıyorum diyebilmek için 😂😂😂 sevmiyorsa sevmiyordur zorlamayın derim ama biz 3-4 aylıkken yarım kundak yapmaya başladık sürekli kendini uyandırıyordu elleriyle şimdi 5 aylık tekrar kundaksıza geçiş yaptık 😁