MyDarlingSon ben bimde satılan altın sütten yapıyorum. Serçe parmagimi yakmayacak kadar isitiyorum. Sonra dörtlü activia nin hepsini kaseye koyup karıştırıyorum. İçine biraz biraz ılık sütten koyuyorum. Sütü kavonozlara koyuyorum. Sonra kavonoza göre kaşıkla activiadan koyup karıştırıyorum. Ağzını kapayip kapalı fırına koyuyorum. 8 saat sonra falan çıkarıp buzdolabına koyuyorum. Misler gibi oluyor. Bir de bidahikine mayaladigim yoğurdun mayasını kullanıyorum. Tekrar activia kullanmıyorum.