Perikizi83 hunilimomy emzirme uzmanı en az bir iki kez mamaya ara verip gaz çıkarıp devam etmemi söyledi
hunilimomy Perikizi83 o sirada aglama krizleri olmasa uygulanabilir aslinda umarim aşabiliriz bu problemi de
hunilimomy Perikizi83 hic tutturamadik ya cok denedim son bi tomme tippe aldim onu denicem sonrasinda pes ediyorum 3bucuk aylik daha tutturamam sanirim bunu da tutmazsa
Perikizi83 Meryem00 yok Ebenin söylediği gibi aynı zamanda kendisi emzirme uzmanı arada bi kez gazını çıkartıp devam ettim , düzeldi Sanırım gaz rahatsız ediyordu Kolik bebek çünkü azalmakla beraber tamamen geçmedi