@“MeReYa”#p2413
Anladim verdiginiz cevap icin teşekkür ediyorum ama ikiside musteriden para aliyor yani kuveytturkte de kredi cektiginizde sizden fazlasini alıyor sadece isim degisikligi olarak kar payı diyor bu yuzden benim icin hepsi faizli banka mantiginda,istifa etmis bir bankaci ve isin icinde olan biri olarak fikrim bu tabi, tekrar teşekkür ediyorum cevap icin 😌🙏