Allahım bir çocuk bu kadar iştahsız olabilir mi ya 2.5 aylıkken bi başladı zaten hep meme reddi vardı beslenme reddi yaptı ay aylarca sağarak uykusunda besledim aksi takdirde içmiyordu süt mama. 8. Ayda videoyla içmeye başladı hala süt sağıyorum şu an 18 aylık. Delircem artık bıktım bıktım bıktım pire yiyor zaten 15. Ayda başladı ek gıdaya asla yediremiyorum 4 öğün veriyorum sabah peynirli yumurta 120 süt öğlen 12 gibi sebze yemek 3-4 gibi meyve 18 gibi yemek çok mu sizce ya deliricem artık zorla ağlaya ağlaya yediriyorum böyle bişey yok çocukta acıkma duygusu yok az önce zorla yedirdim su an sesi hala kulaklarımda bas bas ağlayıp yedi napıcam ben nolur söyleyin 2 yaşında kreşe gidicek yemek yemez orda bu zaten katı yemiyor.gurbetteyim Türkiye’ye bile gidemiyorum bunun yüzünden yemez oralarda iyice mahvolurum diye 😭😭😭 yıllardır bu beslenme derdinden bıktım usandım başkasının çocuğu olsa yemin ederim zapzayıffı şu an besleye besleye zorla 13 kilo yaptım ama yaşlandım