Sevzeyd Bende pek bir belirti yok aslında meme reddi haricinde . Okudum diğer annelerin yazdıklarını ağlama krizleri uyku gerilemesi falan diyorlar . Meme reddi haricinde birşey yok şuan zarla zorla emziriyorum . Atak dönemimidir şuan acaba . Uyku düzeni bozulmaz inşallah