Trhnftm Gelecek ay staja başlayacağım ve 3,5 ay boyunca devam edecek. Bebeğim 2 aylık şuan. Sadece emziriyorum. Staj döneminde süt sağıp bırakcam ama meme reddi yaşamaktan korkuyorum. Bunun için önereceğiniz biberonlar var mı?
Aysenn55 Trhnftm ben de sizin gibiyim gelecek ay başlayacağım herkes biberon meme reddi yapar diyor kaşık biberon ya da kaşıkla ver diyorlar bilmiyorum ne yapacağım korkuyorum meme reddi olur diye
Tazeanneveminigi Trhnftm kuzum bize doktor biberon yerine kaşıkla ya da şiringa ile verin dedi. Şırınga da iyi oluyor. Hastaneye biz biberon getirmiştik aventin cam olan. Ebe gördü ben vermek istemiyordum mama. Korkma dedi aldığınız biberon anne memesine en yakın olan meme reddi yaşamazsın demişti ama
Merve_ada71 Trhnftm lansinoh biberon kullandık ilk 3 ay hem emdi hemde sağıp verdim çok şükür bı problem yaşamadık emzige de alışmadi biberona rağmen her bebeğe göre değişiyor bu durum
Umutla Merhaba biberon bence kullanmayın kaşık biberonlar tercih edebilirsiniz emzirme danışmanı asla redde sebep olmaz dedi öylede oldu bende bebeğimi onunla besliyorum biraz daha zor biberona göre uğraş verici ama bizi reddetmemeleri için değer diye düşünüyorum…