Akays Merhaba arkadaşlar kızım henüz 3 aylık bi kaç haftadan beri saçları dökülüyor. Yani normal bi saç dökülmesi değil elleri hep başında,kulaklarında çekince avucu tutam tutam saç oluyor direkt ağzına götürüyor inanın yoruldum artık ağzından ellerinden vücudundan saç toplamaktan doktorunu aradım normal dedi yattığı yer resmen kesilmişte serpiştirilmiş gibi duruyor var mı bi öneriniz bu kadarı gerçekten normal mi daha önce hiç duymamıştım saç traş etme olayını yapan var mı ?
Alp02 Akays biz de. 2 ay 25 günlüğüz saçlarının ön kısmı tamamen döküldü elimi Atınca bissürü saç geliyo
Caglazynp Akays bizimde aynı canım hatta bende böyle bir post açmıştım sanırım:)) şimdi 5. Ayı bitti baya seyreldi ilk saçların dökümesi normalmiş zaten bana kazıtta diyolar ama cok aradayım :))
Akays Alp02 aynen yan tarafına falan çok yatar sol tarafı kelleşti resmen üstü çok kötü döküldü tutuyorum elimde tutam tutam saç kalıyor
Sitionline Akays canım kakadan atıyormuş yuttuklarını genelde dökülüyor bebeklerin bzimde arkası kel oldu battaniyesi saç dolu oluyor
Asya-61 Dökülmesi normal bütün bebeklerde öyle hemen hemen. Ben kızıö 2 aylıkken saçlarını kestim o yüzdem makineyle sıfır değil ama sıfıra yakın yani başlık vardı makinede ne olur ne olmaz zarar vermiyim diye. Şimdi yenileri çıktı bunlar dökülmüyor.
Bartununannesi Oğlum doğduğunda inanilmaz sacli bir bebekti sonra 3 .ay gibi dökülmeye basladi. Yattığı yerler olduğu gibi sac oluyordu sonra birden kel kaldı derken 5.ayin sonuna doğru cikmaya başladı