Kızlar bebeklerimizi emzirirken göğüste sızlama oluyor ya hani süt kaynıyor diyorlar. Ya o sütü güzel çok olanlarda 10-15 dk sürüyormuş. Ben emzirirken 1 dk bile sürmüyor sızlama geçiyor. Hiç yok gibi. Derdimi anlatayım dedim. Tabiki mama karşıtı asla değilim ama bebeğimle o ten temasına bayılıyorum. Keşke sütüm daha çok olsaydı