Kızım 23 aylık, 2 yaşına 20 gün var. 2 aylıktan beridir tuvalet iletişimi uyguluyordum şu günlerde kendisine artık bez takmayacağımızı anneannesinin ona yeni külotlar aldığını söylüyordum, bu sabah bez takmak istemedi külot giymek istedi 2 saat bezsiz durdu çişi geldiğinde söyledi ve yaptı sizce tam zamanı mıdır ☺️ Eğer başlarsam nasıl ilerlemeliyim? Tavsiyelerinize açığım, kendim çocuk gelişimi okuyorum teoride biliyorum eğitimi fakat uygulamaya gelince işin öyle olmadığını da biliyorum. Hem tavsiyelerinizi hem de deneyimlerinizi okuyabilirim 🥰🥰