Ne kadar oyuncağı olduğuna bağlı. Ben çok oyuncak sevmiyorum. Oğlum da genelde eşyalarla oynamayı seviyor. Ben normal bez sepete koyuyorum. Zaten yeni alırsam diğer oynamadıklarını kaldırıyorum yenilerinden sıkılınca onları çıkarıyorum dönüşümlü yani. Ama bizim çocuk odası yok. Olsaydı bende dolap düşünebilirdim.. ☘️