Menekkse Saçım için bıttım sabunu kullaniyorum egzamadan dolayı. Saçımı çok canlı yapıyor fakat keçe gibi de yapıyor. Bunun için ne önerirsiniz? Kuruyken uygulayabilecegim, yumuşatan bir krem vs var mı?
Kutay_22 Kesinlikle URBAN. Bu markanın duş sonrası ya da kuru saça uygulanan bi saç yağı var. Enfes. Yumuşacık yapıyor saçı, biraz pahalıydı ama değer🙏🏻
Menekkse Sutlukahveeee benim doğumdan sonra iyice azdı hiç bu kadar olmamıştı. Doktor tavsiyesiyle ketoral şampuan ve bı karışım kreme başlamıştım ama pek bir etkisi olmadı. Ketoral biraz azaltiyordu ama aynıydı yine geçmedi. Bir yakınım bittim sabunu ile 2 sene kesintisiz kullanıp geçirdiğini söyledi. Tabi herkeste farklı etki olabilir. Şuan çok iyi yaptığını söyleyemem aynı kepek vs sorunu devam ediyor ama iyi geldiğine inanarak devam etmeyi düşünüyorum bakalım belki geçer benimki de 2 seneye 😍🥹 yüz için bilmiyorum bu sabun saç diplerimi yakiyor biraz o yüzden uygun olur mu olmaz mı bilmiyorum. Satıcısına bı sorup bilgi almak lazım
Sutlukahveeee Menekkse saçların pul pul mu oluyir canım benim eskiden baya çöktü şuan yok denecek kadar az sorunum yüzümde isye 😑
Menekkse Sutlukahveeee pul pul artı yara olmaya başladı artık sacimla alnım arasında minik bir.bolgede yara gibi duruyor. Doktora gittiniz mi hiç peki sedef mi acaba egzama mi yoksa? Ben gittiğimde tırnaklarına.falan baktı doktor sacindaki sedef gibi de.gorunuyor dedi 1 ay kullan sonra bakalım demişti ama gitmedim bu bıttımı duyunca da bunu denemek istedim bakalım